زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

داعش رو به نابودی

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۰ ق.ظ

وبلاگ معبر سایبری نسیمی از بهشت نوشت

گروهک تروریستی داعش در ماه های اخیر جزو خبرساز ترین اخبار جهان بوده و رسانه‌های اپوزیسیون که از ابتدا به دنبال بزرگ نمایی حملات و اقدامات این گروهک تروریستی بودند هنوز هم به عنوان یک حامی به تبلیغ اقدامات این گروهک تروریستی می‌پردازند.

داعش در حال نابودی است

این رسانه ها با تیتر کردن اقداماتی خلاف واقع از این گروهک به دنبال ایجاد رعب و وحشت و همچنین در سایه قرار دادن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه است.
اما خبرهایی که تضعیف کننده این گروه می باشد تاکنون زیاد نشر پیدا نکرده مثل خبر شکست های متوالی گروهک داعش در سوریه که باعث شد این گروهک به سوی عراق روانه شود که البته در عراق هم با مقاومت مردم مواجه شد و پیروزی هایی هم که بدست آورد به لطف خیانت های بعضی از مسئولین عراق بود اما با این وجود این خیانت ها ، هنوز ۹۰ درصد عراق در دست ارتش کشور است.


و مهم ترین خبر که از سوی اعضای گروهک داعش به تازگی نشر پیدا کرده انتقادات از ابوبکر البغدادی و معاونان و فرماندهان نزدیک اوست و در روزهای اخیر به شدت افزایش یافت و جوابی از سوی این افراد صادر نشد که بدون شکمهر تائید بر اعمالشان هست.

و بیشتر این انتفادات و شکایت ها از عیاشی ها و زندگی مرفه این مزدوران و خون آشام ها هست که به نقل ازتروریست های کثیف داعش بر تمام غنیمت ها از ثروت و ملک گرفته تا زنان و دختران احاطه دارند و سهم می برند که این امر باعث شد ابوبکر البغدادی(لعنت الله علیه) لقب فرد خوشگذران را از سوی افراد خود دریافت کند.

انشاالله به زودی شاهد خبر نابودی

این ملعون سگ صفت و گروهک تروریستی داعش خواهیم بود.

 

خبر فوری:

الحمدالله خبری رسیده که طی بمباران مخفیگاه ابوبکرالبغدادی در موصل این ملعون زخمی شده و از طرفی خبر دیگری هم به درک واصل شدن این سگ صفت به دست عزت الدوری معاون دیکتاتور سابق عراق را گویا هست که البته صحت و سقم هر دو خبر هنوز تائید نشده امیدوارم هردو خبر راست باشد. 


حرف دل ما


داعش به نابودی نزدیک می شود.

 

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

گروهک تروریستی داعش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر